ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

دلتنگی

1397/12/20 10:14
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز20 اسفنده و شما با مامانی برا تعطیلات عید رفتین شهرستان ولی من موندم تهران و سر کار میرم. الان که نیستی واقعا جات تو خونه خالیه. چقدر لذت بخش بود قبلا که بودی و وقتی از سرکار بر میگشتم میومدی به استقبالم و از ذوق کلی بدو بدو میکردی و من بغلت می کردم چقدر با تو بودن لذت بخشه. ایشالا همیشه سالم باشی زندگی بی تو معنایی نداره دختر گلم. منم ایشالا چند روز دیگه میام پیشت. دوست دارم خدانگهدارت گلم.

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 تیر 98 15:36
ای جااااانم.به سلامتی همه پدران مهربون 😍😍
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون دختر گلم به سلامتی همه دختر خانومای گل