ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

آبجی یا داداش؟

1398/4/29 15:33
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم الان که دارم این متن رو برات می نویسم داره کم کم 3 سالت کامل میشه و من و مامانی بفکر این هستیم که برات یه آبجی یا داداش بیاریم که از تنهایی در بیای. من و مامانی خیلی دوست داریم داداش باشه البته اول سلامتیش مهمه بعد جنسیتش. خودت هم داداش دوست داری. هنوز مشخص نیس داداش میشه یا ابجی. دوست دارم بابایی. بوس

پسندها (7)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 تیر 98 17:41
ای جااانم😍انشالله نی نیتون سالم باشه 🤗❤
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون ایشالا شما هم سالم باشی🌷❤️
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 تیر 98 13:04
همیشه دختر ها میگند ابجی میخوام پسرها میگند داداش می خوام انشالله بسلامتی
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون ولی ریحانه جون بیشتر داداش دوس داره
مامان صدرامامان صدرا
30 تیر 98 15:41
بسلامتی انشالاه❤
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنونم💗❤️

12 مرداد 98 16:20
سلام خیلی دخترتون نازه امیدوارم همیشه خوشحال باشین  😘😘 منم همیشه خیلی دوست داشتم که برادر داشته باشم  😊😊
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
سلام ممنون لطف داری ایشالا خدا یه داداش بده به شما. شاد باشید