ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

سفر به محمودآباد

1398/5/12 8:33
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم سلام ریحانه بهشتی من. من یه هفته ای رفتم محمود آباد ولی چون سفر کاری بود تو رو نتونستم با خودم ببرم. اونجا خیلی جات خالی بود یاد دفعه قبلی که با هم رفتیم افتادم در کنار تو خیلی خوش گذشت. کلی آب بازی کردیم کنار دریا. این دفعه هم هر وقت میرفتم ساحل دریا بهت زنگ میزدم و با هم صحبت می کردیم. ایشالا یه فرصتی پیش بیاد مجددا با هم بریم اونجا. دوست دارم بابایی سالم باشی

پسندها (4)

نظرات (2)


12 مرداد 98 9:43
خدا حفظ کنه گل دختری رو💚💚
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون ❤️💛
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مرداد 98 11:13
ای جان انشالله
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون تشکر