ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

روز دختر مبارک

1398/4/10 13:40
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ و نازم دیروز من و شما و مامانی سوار مترو بودیم شما بلند حروف الفبای انگلیسی رو خوندی همه مسافرای مترو تعجب کردن که تو این سن انگلیسی بلدی و کلی تشویقت کردن و ما هم بهت کلی افتخار کردیم..... دختر گلم 13 تیر تولد خانم فاطمه معصومه آبجی امام رضا و روز دختر هست پیشاپیش این روز قشنگ رو بهت تبریک میگم ولی من پس فردا دارم میرم ماموریت و متاسفانه پیشت نیستم ولی کادوت پیشم محفوظه....ایشالا همیشه سالم باشی باعث افتخاری هستی من....

پسندها (7)

نظرات (5)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
10 تیر 98 15:58
ریحانه جون ما هم پیشاپیش روزت را تبریک میگیم روزت مبارک  🎂🌷🌹🍀
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون روز اسرا جون هم پیشاپیش مبارک باشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 تیر 98 23:19
ریحانه جون پیشاپیش روزت مبارک عزیزممم😍😍😘😘❤
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون مبینا جون روز شما هم مبارک گلم💓❤️
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 98 10:05
روز دختر مبارک💖
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون روز شما هم مبارک 💓
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
23 تیر 98 8:15
🌹🌹🌹🌹
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
🌷🌼💐🌷
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
23 تیر 98 8:20
خوشحال میشیم به وب ما هم سری بزنین
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
چشم حتما عزیزم