ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

تولدت مبارک دخترم

1398/5/19 9:56
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه جونم

زیبا روی من

سه سال از بهار عمرت را پشت سر گذاشتی

دخترم دنیا رو با همه تلخ و شیرینیش دیده ای.

نه تلخیش ماندگار است و نه شیرینیش.

پس توکل و صبر را فراموش نکن.

تو بهترین هدیه الهی برای من بودی و هستی

اگر نبودی من اینقدر خوشبخت نبودم

ممنونم از بودنت

عزیز دلم

بمان برای همیشه.

نمی دانم چگونه خدارو شکر کنم بخاطر بودنت. زبانم از توان شکر چنین نعمت بزرگی عاجز است.

تو را چون جان شیرین دوست دارم...

دختر گلم تولدت مبارک جانان من

بقیه عکس ها در پست بعدی...

پسندها (9)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 مرداد 98 11:02
تولدت مباااااااااارک خوشگل خانمی😍😍💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
خیلی مممنون 🌷❤️💕🌹🌼
 
نرگسنرگس
19 مرداد 98 14:11
تولدت مبارک ریحانه جان. چقدر هم پدر با احساس نوشتن ... خدا برا هم نگهتون داره.
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون 🌻🌷 خدا شما و اهورا جان رو هم برا هم نگه داره

19 مرداد 98 15:57
تولدش مبارک امیدوارم 120 ساله بشه و همیشه کنار مامان و بابای مهربونش یه زندگی پر از شادی و محبت داشته باشه به وبلاگ منم سر بزنید لطفا 😘😘
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنونم آلای عزیز ایشالا شما هم 120 سال عمر با عزت داشته باشی. چشم حتما

19 مرداد 98 16:31
تولد مبارک ریحانه جون😘❤️🧡😘💙
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون❤️💛🌷
مامان صدرامامان صدرا
20 مرداد 98 8:09
تولدت مبارک پرنسس💖💖💖
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
وای خیلی ممنون از لطفتون❤️❤️💓

20 مرداد 98 18:12
عزیزدلم🎂🎉
تولدت مبارک دخملی🎉🎉🎉🎉🎉🎉
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنونم تشکر از حضور گرمتون🌹🌷💐
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 مرداد 98 18:06
تولدت مبااااارک😘
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
خیلی ممنون 🌷
مادر زهرا شجاعی
22 مرداد 98 20:38
تولد ریحانه جون مبارک باشه الهی که ۱۲۰ سال زیر سایه شما و مادر مهربونش، سلامت، شاد و موفق و خوشبخت باشید. از اینکه به وبلاگ دخترم پیام میزارید و باعث دلگرمیش میشید ازتون سپاسگزارم.
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنونم لطف دارید ایشالا شما و زهرا خانوم هم همیشه سالم، شاد و خوشبخت باشید
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 مرداد 98 1:11
تولد مبارک ریحانه جون
انشاالله 120 ساله بشي در كنار مامان و باباي مهربونت😘❤️🧡😘💙
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون
ایشالا شما هم عمر طولانی و با عزت داشته باشی🌷❤️💓
مامانمامان
28 شهریور 98 11:13
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
سلام ممنون
چشم من هم دنبالتون می کنم