ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

تولد آبجی حلما

1399/4/23 13:08
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانه جونم با چند روز تاخیر اومدم خاطراتت رو یادداشت کنم آخه آبجی حلما حدود یه ماه عجله کرد و زودتر به دنیا اومد. تولدش رو بهت تبریک می گم از الان دیگه وبلاگ برا جفتتون هست و خاطراتت جفتتون رو اینجا می نویسم. خیلی منتظر آبجی بودی و بالاخره اومد پیشت. البته شب تولدش خیلی اذیت شدی آخه مامانی درد داشت و وقتی گریه می کرد تو هم گریه می کردی. حلما جون به این دنیا خوش اومدی تو هم مث آبجی ریحانه توی دهه کرامت بدنیا اومدی. (ساعت 2 بامداد مورخ 1399/04/11 )و ما رفتیم بیمارستان امام خمینی. چون هنوز هشت ماهه بودی وزنت کم بود و 2130 بودی یه هفته تو NICU بستری شدی 2 روز بهت اکسیژن وصل بود بعدش زردی گرفتی و زیر فتوتراپی بودی. تو این یه هفته کلی ازت آزمایش و خون گرفتن که خدارو شکر همشون خوب بود مخصوصا کشت خونت. بعد یه هفته اومدیم خونه و خداروشکر آروم هستی و اکثر اوقات خوابی و اصلا اذیت نمی کنی. فقط باید زود زود شیر بخوری که وزن بگیری. ریحانه جون منتظره که زود بزرگ شی بتونی باهاش بازی کنی. جالب اینکه من و حلماجون و باباجون همه مون تیر ماهی هستیم. گروه خونی من و حلما جون و ریحانه جون هم Oمثبته. عاشق جفتتون هستم دخترای نازم. بابایی

پسندها (5)

نظرات (3)


23 تیر 99 13:38
قدم نو رسیده مبارک😍😍🌷
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
خیلی ممنون عزیز

23 تیر 99 14:29
قدم نو رسیده مبارک😍😍🌹🌹🌹💐
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
خیلی ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 تیر 99 15:22
قدمش مبارک باشه ای جونم الهییی😍
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون تشکر