ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

2 سالگی حلما جون

1401/4/12 12:15
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز 1401/04/11 روز تولد دو سالگی حلما جون بود. داشتن دختری شیرین و دوست داشتنی مثل تو یه موهبته و من چقدر خوش شانسم که چنین دختر فوق العاده ای دارم تولدت مبارک دخترم نازم. دختر قشنگم هر لحظه که تو را نگاه می کنم احساس می کنم این زندگی پر از شادی و لحظات زیباست. عاشقانه دوستت دارم. عمق مهربانی و عشق تو نه تنها در زندگی من بلکه در زندگی هر کسی که ملاقات می‌کنی تاثیر می‌گذارد. تو بسیار مهربان و دلسوز هستی و من بسیار سپاسگزارم که چنین دختر با شکوهی دارم.

دختر نازم تو که به دنیا آمدی احساس کردم هدیه‌ای را از خالقت به امانت گرفته‌ام که برای نگهداری‌اش با تمام وجود مسئولم. پس مثل همیشه و تا همیشه مراقبتم. تولدت مبارک.

دیروز بعد از جشن تولد حلما جون، رفتیم برا تست گروه سرود ریحانه جون. واقعا عالی بودی دخترم و از همه بهتر اجرا کردی بهت افتخار می کنم. الان دیگه ریحانه جونم حروف انگلیسی رو هم بزرگ و هم کوچک یاد گرفته و کم کم میخایم کلمات رو با هم کار کنیم و یاد بگیریم.

ایشالا هر دوتاتون سالم باشین و خوشبخت. دوستتون دارم.

پسندها (2)

نظرات (1)

حالم خوبه😭حالم خوبه😭
12 تیر 01 12:20
موفق باشید