ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

تولدت مبارک ریحانه جونم

1400/5/18 8:15
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختران مهربانم. بازم  17 مرداد شد و یه جشن دیگه واسه تولد ریحانه جونم. الان که این متن رو می نویسم 5 ساله شدی عزیزم و خواندن رو کامل بلدی و نوشتن هم کم و بیش یاد گرفتی شمارش اعداد و الگوها و... رو خیلی خوب بلدی. دیروز هم جشن تولدت بود و دو تا اسباب بازی و کلی خوراکی برات گرفتم و تو هم خیلی خیلی خوشحال شدی. تولدت مبارک عزیز دلم. حلمل جون هم 4 دست و پا میره و اگه یه دستش رو بگیریم میتونه راه بره. دخترم! این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توست. پس همیشه برایم بمان و بدان که پدرانه دوستت دارم.

دختر دلبند من! تو برای به وجود آوردن لبخند زیبای پروردگار، رضایت و دعای پدر، تو برای همه ی خوبی‌ها دختر متولد شدي.

دختر نازم! تو که بدنیا آمدی احساس کردم هدیه‌اي را از خالقت به امانت گرفته‌ام که برای نگه‌داری‌اش با تمام وجود مسئولم. پس مثل همیشه و تا همیشه مراقبتم. تولدت مبارک.

دختر خوبم! جای هیچ کس را هیچ کس دیگر نمی تواند پر کند !تو گل محبوب پدرت هستی. مهربانم :تولدت مبارک.

عزیز دل بابا! میلاد تو رابه تک تک گل‌هاي‌ دنیا تبریک می گویم ولی میدانم همه ی‌شان حسودی می کنند، چون تو تنها گل باغچه قلب من هستی.تولدت مبارک دختر زیبای بابا

متن زیبا برای تبریک تولد دخترم (دلنوشته زیبا برای دخترم)

تو دختر متولد شدي برای همیشه پاک بودن

تو دختر متولد شدي برای همیشه زیبا بودن

تو دختر متولد شدي برای لطیف بودن

تو دختر متولد شدي برای عشق ورزیدن

تو دختر متولد شدي برای محبوب بودن

تو دختر متولد شدي برای مهربان بودن

تو دختر متولد شدي برای تحسین شدن و تحسین کردن

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

خدا کند که ببینم عروس گل‌هایي

خدا کند که عروس صنوبرم باشی

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس می‌رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی

پسندها (3)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 مرداد 00 10:44
تولد ریحانه گلی کلی مبارک ان شاءالله ۱۲۰ ساله بشن💗🍭
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون ایشالا شماهم سالم باشین
نرگسنرگس
22 مرداد 00 21:59
تولدت مبارک...
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
خیلی ممنون