ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

ویروس کرونا

1398/12/11 8:45
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم این روزا یه ویروس منحوس و ناخوانده اومده کشورمون و خیلی ها رو مریض کرده و تعداد زیادی هم فوت کردن. قبلا همیشه باهم آخر هفته ها میرفتیم پارک و گردش می کردیم اما الان دیگه بخاطر ویروس نمیتونیم بیرون بریم. آخر هفته ها همش میگی بریم پارک ولی من شرمندت میشم. قرار بود امروز مامانی بره سونو و ببینیم آبجی داری یا داداش ولی دکترا از ترس کرونا نمیان بیمارستان و فعلا سونو کنسل شده. این روزا فقط تو خونه ای و پویا نگاه میکنی. ایشالا زودتر این ویروسه نابود بشه که راحت بتونیم بریم بیرون. خدایا شکرت بابت سلامتی و امنیت.ضمنا نوشتن حروف آ ب پ و ن رو هم یاد گرفتی. تا چن روز پیش بعضی کلمه ها رو اشتباه میگفتی که باهات کار کردم و الان درستشو یاد گرفتی مثل:

تخم مرغ---تپ مرغ

نفس---نپس

اتوبوس---اسویو

آفرین---آترین

پسندها (2)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 اسفند 98 0:18
خانمهای حامله اگه خونه باشند بهتره من جای شما بودم نمیزاشتم بخاطر سونگرافی برند بیمارستان اخه ادم نگران میشه انشالله این کرونا هر چه زود تر میره تموم میشه همه مان راحت میشیم فقط به بچه ها هم یادبدین دست به جایی نزند دست به دهنشون چشمشون نزنند مواظبشون باشین درسته سخته ولی زود میگذرد نگران نباشین
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
بله همین طوره