ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
حلما جونحلما جون، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دختران بابایی

دخترایی دارم شاه نداره.....

واکسن شش ماهگی حلماجون

1399/10/15 8:52
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختران نازنینم این روزها تهران به شدت آلوده هست و کرونا بیداد میکنه و زیاد نمیتونیم بیرون بریم البته من مجبورم و سرکار میرماما چون حلما جون شش ماهه شدم دیروز رفتیم درمانگاه و واکسن شش ماهگی رو زدیم موقع واکسن خیلی گریه کردی دیشب هم هنوز پات درد داشت و یه کم تب داشتی که با استامینوفن تبت پایین اومد. دیروز اولین غذای کمکی رو خوردی حدود یه قاشق مرباخوری فرنی خوردی و خداروشکر مشکلی نداشتی و بالا نیاوردی. قد و وزنت هم خوب بود حدود 7.5 کیلو وزنت بود. آبجی ریحانه هم دیروز با ما اومد درمانگاه. اونم قد و وزنش خداروشکر خوب بود. براش شربت زینک و مولتی ویتامین گرفتیم و از برگشت هم براش بستنی گرفتم و خیلی خوشحال شد. خیلی دوستتون دارم ایشالا همیشه سالم باشین دختران گلم.

پسندها (5)

نظرات (2)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
15 دی 99 9:25
ایشالا همیشه سالم باشن❤💜❤
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
ممنون ایشالا شما هم سالم و موفق باشین
RayaRaya
24 دی 99 10:54
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
بابای ریحانه و حلما
پاسخ
چشم حتما"